Vores FAQ

Jeg har tabt/mistet mit medlemskort?

Du må købe et nyt medlemskort i KONTORTIDEN . Det koster 50 kr.

Jeg vil gerne have en prøvetime i styrketræning samt lavet et træningsprogram?

Se under PRØVETIMER.

PBS aftale. Jeg har skiftet bank/fået nyt kontonummer/modtaget et girokort. Hvad gør jeg?

Når du lige har oprettet en PBS aftale modtager du første gang et giroindbetalingskort. Dette girokort skal du betale, og efterfølgende skal du sørge for at registrere dit betalingskort online, senest d. 15. i måneden så de fremtidige betalinger kan ske via automatisk korttræk. Hvis et nyt betalingskort registreres efter d. 15. kan du ikke være sikker på det er gældende fra næste opkrævning.

Mit betalingskort er registreret, men min betaling er ikke gået igennem og mit abonnement er derfor blevet spærret?

Dit abonnement er blevet spærret fordi vi ikke har modtaget din betaling. Det kan der være flere årsager til. Du kan have spærret dit betalingskort, eller du kan have fået nyt kort. Kortoplysningerne er måske ikke korrekte, eller måske var der ikke penge på kontoen på trækningsdagen o.s.v.

SPØRGSMÅL TIL Hadstenmotion.dk?​

​Vi besvarer henvendelser inden for 48 timer på hverdage.

​Felter markeret med * skal udfyldes.

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

KONTAKT OS OG HØR MERE ELLER MELD DIG IND I DAG

​Hvis du har spørgsmål til os angående vores center, vores maskiner, holdtræning, medlemskab eller noget helt andet, så er du meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen.

Kontaktinformation

Telefon: 21 39 57 22

E-mail: info@hadstenmotion.dk

Nørregade 2, 8370 Hadsten

Klik her for rutevejledning

Følg os på sociale medier

facebook-logo_1967  instagram-logo-2_1970

Åbningstider

Åbningstider for fri træning:

Mandag - Søndag: 05.00 - 23.00

Åbningstider for formiddagstræning:

​Mandag - Søndag: 05.00 - 14.00

Helligdage: Der er åbent som på den tilsvarende ugedag med mindre andet oplyses

HadstenMotion.dk – CVR: 28396287